lördag 4 december 2021

Along the Edge + optional twist Snow

Jag blev så glad när jag vann utmaningen Game #199 hos AAA Cards, och blev erbjuden att vara gästdesigner för utmaning #204. När jag fick reda på temat för utmaningen så blev jag lite överentusiastisk och skapade flera kort på temat. Det första var kortet jag visade i mitt förra inlägg och som AAA Cards visar i sin utmaningsblogg. Här är nu att av de andra korten jag skapade, utom tävlan:



På kortet har jag stämplar, och maskerat, granar och små snögubbar från två olika stämpelset från Lawn Fawn; "Simply celebrate winter" och "Ready, set, snow". Därefter stämplade och embossade jag små snöflinger, från diverse stämpelset också från LF. Sedan var det dags för ink blending. För att få fram snödrivorna rev jag lite post-it lappar som jag fäste på kortbasen och som jag sedan kunde använda som stenciler att färga utifrån. Granarna och snögubbarna är färglagda med Copic markers.


Det finns fortfarande tid att delta i utmaningen, och jag vill gärna se vad just du skapar!



Eftersom jag är gästdesigner för utmaningen kommer jag ej att delta i ovan nämnda utmaning.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar