lördag 4 december 2021

December daily, 1 - 3

Hos CiLi in Papers bjuder de på en julkalender i form av dagliga utmaningar fram till julafton. Jag tänker göra ett litet försök att hinna med att göra alla 24 utmaningarna. Jag kanske inte hinner skapa något varje dag, men kommer då att göra två - tre på en dag och sedan visa dem här och på Instagram så fort jag hinner. Här kommer mina alster för de tre första dagarna i december:


December 1st, 2021 - Julkalender


December 2nd, 2021 - Djur i december


December 3rd, 2021 - Snö



Som ni ser har jag valt att göra små "tags" att sätta på paketen i paketkalendern, vet inte om jag kommer fortsätta på det temat eller om jag kommer att "mix it up" lite. Vi får se.

Om du också vill delta i utmaningarna så finns en lista med alla dagars teman här nedan, och i CiLi in Papers blogg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar