lördag 6 november 2021

Thank you

 Ett litet tackkort för att säga tack till alla som gillar och/eller tar sig tid att lämna en kommentar på mina kort/ projekt. Jag uppskattar verkligen alla "hjärtklick" på Instagram och alla vänliga och uppmuntrande ord och kommentarer, både här och på Instagram. Tusen Tack!!!



Idag blev det lite Lawn Fawn produkter som åkte fram. Jag har använt två olika stämpelset, 'Tiny Friends' och 'Tiny Birthday Friends' samt ett die set, 'Finley's ABCs'. De söta små figurerna, som är stämplade direkt på bakgrunden, är färglagda med Copic markers. Bokstäverna är först utstansade ur bakgrunden sedan i svart papper, jag har klistrat ihop bokstäverna i två lager för att få lite dimension på dem och sedan lagt tillbaka dem i det negativa utrymmet på bakgrunden. Tyvärr gick jag lite OTT med en vit gelpenna på bokstäverna, får komma ihåg att hålla tillbaka lite nästa gång den kommer fram.


Jag kommer att delta i följande utmaning:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar