torsdag 11 november 2021

God Jul/ Merry Christmas

Idag blev det ett litet julkort med två små söta Gnomes som önskar oss God Jul. Kortet är inspirerat av den aktuella utmaningen med tillhörande skiss hos AAA Cards.

 


Jag har endast ett stämpelset med Gnomes, Mama Elephant's Little Gnome Agenda, ett set jag är väldigt förtjust i, men till det här kortet ville jag ha något annat. Så jag kikade runt lite på nätet och hittade de här två på en sida, coloring4free.com, med gratis "målarbokssidor" att ladda ner. Jag laddade ner bilden och förminskade den så att den passade på min kortfront, sedan printade jag på Neenah Solar white cardstock och färglade motivet med Copic Markers. För att få till lite fluff på tofsen samt på mösskanten embossade jag dem med vitt embossingpulver. Textstämpeln kommer från hÄnglar & Wings.


Jag kommer att delta i följande utmaning:



4 kommentarer:

  1. Det här kortet är så underbart gulligt! Tack för att du delar med dig till oss på AAA Cards! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. I love these two! Thanks for playing along with us at AAACards!

    SvaraRadera