fredag 5 november 2021

Med hälsning om julefrid

Idag har jag knåpat ihop ett litet kort med söta små gnomes från Mama Elephant. Kortet är inspirerat av den nuvarande utmaningen hos AAA Cards, "CAS Game #202 - Sketch + optional twist Gnomes". Sketchen jag följt kan du se nedan.


Eftersom det är ett CAS kort har jag först stämplat gnomen med kransen och sedan maskerat den innan jag stämplade den andre lille gnomen med presenten, som jag också maskerade. Texterna är stämplade med olika stämplar från stämpelsetet "God Jul" från hÄnglar & Wings.


Jag kommer att delta i följande utmaning:



 

8 kommentarer:

  1. Nailed it Jane! Gorgeous card. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, Jane! I really appreciate your kind words, they mean a lot to me! Take care and stay safe! x

      Radera
  2. I love this! So would my Swedish ancestors! Thanks for joining us at AA Cards!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! I'm glad you like it, and I hope your Swedish ancestors would too! x

      Radera
  3. So cute! Love it! Thanks for sharing with us. Hugs, Gloria

    https://purpleglocreations.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Cute card! Thanks for joining us at AAA Cards.

    SvaraRadera