lördag 27 november 2021

Let it snow

Idag blev det ett litet CAS, clean and simple, kort inspirerat av AAA Cards utmaning - en inch + valfria twisten Maskulint. Som ni ser har jag valt att använda mig av twisten maskulint med en liten snöGUBBE inom min inch 😉



 

Jag började med att stansa ut en cirkel som var en inch i lite skrivarpapper (som jag använde som stencil över mitt kort), sedan var det bara att börja stämpla, marken/träden är en av stämplarna i stämpelsetet "Christmas Cheer" från MFT. SnöGUBBEn, och texten, kommer från ett litet stämpelset jag fick med ett Studio Calico Kit för många år sedan. Efter jag stämplat färdigt färglade jag mitt motiv med Copic Markers, och som avslutning ritade jag dit lite snöflingor med hjälp av en vit gel pen. Sedan var det bara att ta bort min "stencil". Snabbt och enkelt!


Vill ni delta i utmaningen så får ni skynda er för det är sista dagen idag, men än finns där tid, och det är bara att följa länken nedan.

Deltar i följande utmaning



2 kommentarer:

  1. Rocking the inchie! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, Jane! You are too kind!
      Take care and stay safe! x

      Radera