fredag 26 november 2021

Du värmer mitt hjärta/ You warm my heart

Idag blev jag inspirerad av utmaningen hos Less is More #456 - Silhouette, och så här blev mitt kort




Jag började med lite ink blending genom en stencil, "Acetate Circle Mask", sedan la jag till ytterligare en stencil, "Flourish", över den första för att få fram det fina mönstret i cirkeln. Båda stencilerna kommer från Lavinia Stamps, det gör även de söta små älvorna "Rory & Darcy", som jag stämplade direkt på kortbasen efter att jag tagit bort mina stenciler. Tyvärr så saknar Rory ett pekfinger (har gjort sedan jag köpte stämpelsetet) men han är lika fin ändå. Den fina texten kommer från hÄnglar & Wings stämpelset "Choklad", älskar deras fina och ofta fyndiga textstämplar.


Deltar i följande utmaning:






4 kommentarer:

  1. A beautiful CAS card, I particularly like your stencilling. Thanks for joining us at Less is More.

    Neil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, Neil! I really appreciate your kind words!
      Take care and stay safe!

      Radera
  2. Oh my goodness, that is gorgeous! Those dear little fairies are so lovely against the frosty blue globe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much for your kind words, I really appreciate it!
      Take care and stay safe!

      Radera