måndag 15 november 2021

Have a sweet birthday

Kunde inte låta bli att göra ännu ett kort med endast en inch av motivet synligt på utsidan av kortet.


Den här gången gjorde jag lite mer av en "scen" på insidan. Jag har använt mig av stämpelsetet "Baked with Love" från Lawn Fawn. Jag hade ett litet missöde när jag skulle färglägga mixern, och färgen flöt ut utanför sina linjer så för att "rädda" kortet stämplade jag mixern på ett mönstrat papper, även det från Lawn Fawn, och klippte ut den. Sedan klistrade jag den "nya" mixern över den stämplade mixern på kortet. Blev helt ok tycker jag.





Deltar i följande utmaning:



 

4 kommentarer:

  1. Such a clever use of the window and a great surprise inside the card. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, Jane! This challenge is a bit tricky, but I had so much fun making the card. Take care and stay safe! x

      Radera
  2. OMG! This is so creative and fun! Absolutely adorable card, Jane. Thank you for joining us at AAA Cards CAS Challenge. Hugs ~ Ishani

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, Ishani, you are too kind!
      Take care and stay safe! x

      Radera