torsdag 25 november 2021

When words fail, MUSIC SPEAKS

 Hur sant är inte det här?! Ibland räcker inte orden till för att sätta ord på känslorna eller för att nå fram, men med musik kan man så mycket lättare få fram vad man tänker och känner.




Jag tycker verkligen om den här stämpeln, som kommer från Visible Image Stamps, den är en av mina favoriter när det kommer till stämplar. Jag har haft den ett tag, men först nu använt den. Vet egentligen inte varför det tagit så lång tid för mig att använda den. Jag äger endast två stämpelset från Visible Image, önskar jag hade fler, och båda tillhör mina favoriter. Tror bestämt de får hamna på årets önskelista till Tomten.

Kommer ett delta i följande utmaning, som inspirerade mig att plocka fram och äntligen använda den fina stämpeln:






4 kommentarer:

  1. How lovely this is. Have a nice day, Ankie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! Have a nice day to you too! x

      Radera
  2. I love the bold black combined with the pretty accent colours, so effective. Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much!
      Take care and stay safe! x

      Radera