torsdag 25 november 2021

Blått, gult och rött på en inch

Den nuvarande utmaningen hos AAA Cards är verkligen en utmaning, att få plats med något inom en inch är inte lätt. Men den här lilla fågeln med en stjärna i näbben får precis plats om man placerar honom diagonalt i en ruta på en inch. Tro mig, jag har testat 😅



Det här kortet är inte enbart inspirerat av utmaning #203 hos AAA Cards utan även av utmaningen CTD670 hos Color Throwdown. När jag såg inspirationsbilden med den söta lilla fågel sittande på en snöig gren visste jag direkt att jag ville göra ett vinterkort med en liten fågel. Färgerna kändes också helt perfekta till den söta lilla stämpeln från MFTstamps. Dessutom tänker jag att allt det vita på mitt kort kan representera snö.


Deltar i följande utmaningar;







 

8 kommentarer:

  1. Sweet card, Love the little bird. Thanks for leaving me a comment on my blog. Have a wonderful day.

    SvaraRadera
  2. Beautifully executed CAS card! Thanks for joining us at AAA Cards!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! I always enjoy the challenges at AAA Cards! x

      Radera
  3. So pretty! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, Jane!
      Take care and stay safe! x

      Radera
  4. Very sweet CAS design! So glad you joined us at CTD!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, and thank you for inspiring me!
      Take care and stay safe!

      Radera