söndag 14 november 2021

I ruff you

Idag börjar den nya utmaningen hos AAA Cards. En liten lurig utmaning den här gången tycker jag, man får endast använda en inch av kortets framsida till sitt motiv inklusive eventuell text. Inte helt lätt om du frågar mig, men här är vad jag lyckades knåpa ihop.





Det blev ett väldigt enkelt och avskalat kort, ett CAS card helt enkelt. Den söte lille dvärgschnauzern, som givetvis är en hane 😉 (se utmaningens twist nedan), kommer från Lawn Fawn och är stämplad på insidan av kortet. Sedan har jag stansat ut med tillhörande die i framsidan av kortet så att den lille sötnosen syns även på utsidan av kortet. Då min öppning är precis en inch fick texten hamna på insidan.




Jag kommer att delta i följande utmaning:



 

2 kommentarer:

  1. Aww! Super cute and I love the dog shaped window! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, Jane! Take care and stay safe! x

      Radera