lördag 23 oktober 2021

Be Jolly

Ett litet jul- /vinterkort blev det nu tidig kväll. Har funderat fram och tillbaka på ett litet kort till den nya utmaningen hos AAA Cards, men inte riktigt fått till något då jag låst upp mig vid twisten BOO. Men så idag hittade jag en för mig ny utmaningsblogg, the Color Throwdown, och genast fick jag ihop ett litet kort som jag tycker passar till båda utmaningarna, dock utan twisten BOO. Visst är han väl söt den lilla isbjörnen.




Jag kommer att delta i två utmaningar med detta kort;

Game #201 - One Corner + optional twist BOO! hos AAA Cards


och utmaning CTD665 hos the Color Throwdown




6 kommentarer:

  1. Such a sweet composition! Thanks for joining us at AAA Cards!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, you are very kind! x

      Radera
  2. Adorable image and an awesome CAS card. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting.

    SvaraRadera
  3. Adorable CAS card. Thanks for joining us at AAA Cards.

    SvaraRadera