måndag 27 september 2021

Remember hugs? och You give the best hugs

Jag gillar verkligen snabba, rena och enkla kort, så jag har gjort två till utifrån kriterierna i den nuvarande utmaningen hos AAA Cards. 

På det här kortet har jag stämplat och maskat av ugglorna och stubben innan jag använde en stencil för att färga in månen. Stämpelmotiven kommer från Lawn Fawn och heter "Mom and Me", texten är också från Lawn Fawn men från ett stämpelset som heter "Happy Hugs". Stencilen är en Lavinia Stamps stencil och heter "Acetate Circle Masks".


Även på det här kortet har jag använt mig av en stencil och stämplar. De små gulliga mössen och texten kommer från samma stämpelset som jag använde på kortet ovan, och stencilen kommer från Alexandra RENKE och heter "Heart in the middle".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar