fredag 22 oktober 2021

Du värmer mitt hjärta

 Hej,

Det är ett tag sedan jag senast publicerade något här, men den som väntar på något gott.... 😉
Jag har inte legat på latsidan när det gäller att vara kreative, men ibland kommer livet emellan och uppdateringarna får vänta. Vill man inte vänta på att jag uppdaterar här så går det bra att besöka min Instagramsida #janedscreativechaos där jag oftare uppdaterar eftersom det går både snabbare och lättare många gånger. Men nu tycker jag att det är dags för ett litet kort



Det här kortet gjorde jag för några veckor sedan inspirerad av en utmaning hos Lawn Fawnatics # 109 - Awesome Autumn. 
Allt material/ alla produkter, utom textstämpeln som är från hÄnglar & Stänglar, kommer från Lawn Fawn. Nej, nu ljuger jag, jag har ju använt Transfer Gel Duo och deco foil från iCraft också.
Löven på kortets bakgrund skimrar och glänser fint IRL. Jag har använt en av stencilerna från stencilsetet "Fall Leaves Background" från LF tillsammans med transfer gelen och deco folien, blev så fint tycker jag. Muggarna är färglagda med Copic markers, Ooops ännu en produkt som jag använt som inte kommer från LF och som jag glömt nämna, nu får jag skärpa mig 😅

Hoppas du/ni tycker om kortet!
Ha en fortsatt fin dag!
x





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar